Cherry Cherry Boom Boom

Tuesday, November 16, 2010

ITS ABOUT 2 GUYS (:

Hi, ni nak story about me. tatau nak update ape lagi dlm blog ni. just nak story about me je la eh.
dulu bella ni is the one who anti couple tau! gilaa gilaa tak suka lelaki. adehh. bella ni someone yg ceria, happy and happy lahh selaluu. kalau nanges pon pasal kena marah ngan mak ke, kena kacau ngan abang2 ke. ye lah tuu! tapi kalau nanges pasal lelaki ni belum lagi laa. ke belum mencapai tahap kematangan tuu lagii. bhahaha =D ye la kot! siot! Tapii tapii tapii. on 28 march 2010 enn, bella couple dengan one guy ni, haha tu pun member yg kenal kan. tapi time tu mmg taknak dia langsung. takminatt lahh senang. bukan memilih tp mmg tak minat cpl kan. tu pun try2 je nk cpl. haha then start lah Nurulnabila couple dengan org yg tidak dikenali lagi. its kira first time couple and he is my FIRST LOVE! huhu (: cehhh, then malam tu textin'2 besok petang tu mintak breakk! ouhhh, kesian jugak dia. dia handsome lahh, sayang btul aku tinggalkan dia bila sekarang ni. SO SORRY you =') then selang beberapa bulan kemudian, bella tibe2 jato ati kat dia. OMG! ape dh jd ni? tidakkk! baru ingt nk kembali kat dia tp, he is into someone else. hm MENANGESSS LAAHH! mmg susah jugak nk lupakan diaa. member2 sume pujukk lah bg nasihat ape sume. Thank You So Much korangg dah yakin aku (: so now, bella boleh terima dia jd kawann. Alhamdulillah! but now ada someone else yg bella sukaa pulakk. adehh, org nye mmg tak jauh dari tempat aku tinggal. sangat dekat! bukak pintu nampak je rumah dia, selak kain langsir nampak terus rumah dia (: mmg happy sgt2 bila dapat kenal dengan dia. first kenal dia, time tu dia tgh cpl. ok terima! time tu dia mcm nak tak nak layan aku, so okayy lahh whatever lah you. hahah! then beberapa minggu ke bulan tah. waktu aku on facebook malam2, dia pon on, then dia tetibe je tegur aku kat CHATBOX TUH. adehh. terkeZut gakk. layan je la dia. then bella terus tanye dia tak text ngn mkwe ke? dia ckp dah break :( oh kesiann nyaa! tanye backk why break? dia ckp sbb that girl curang ngn dia. jahat en! hishhh ape laa. then sotart dari hari tu dia asyik asyik layan aku je. haha tade lah selalu. eh selalu kott. tah laa. haha. tapi mmg dia yg selalu text aku dulu. tanye mcm2 r. balik sekolah pukul brp, dh makan ke, dh mandi ke mcm2 lah. hm, pape jelaa. btw now dia dah couple ngn someone else ): MENANGESSS lagi ! Ya Allah, banyak betul dugaan. yg aku tahu, berdoa kepada tuhan mintak tenangkan hati. so now Alhamdulillah boleh let him go with his girlfriend (:

No comments:

Post a Comment